15 Şubat 2014 Cumartesi

Su alan stoplar üzerine bir çalışma.

1- Aşağıda görüldüğü üzere arka farlar oldukça sulanmışlar,


2- Sızıntı kaynağı far-kaporta birleşim noktaları olabileceği gibi iç kısımda kalan bu plastik muhafazada olabilir.



3-Farlarımızın ,arka kapaklarını söküyoruz,


4- Söktükden  sonra,


5- Sular ampül kenarlarına kadar ulaşmış, yalnız belirtmekte fayda var, ben bagaj keçesini far bölgesinden kaldırarak çalıştığımdan dolayı ampüllerde ve soketlerde herhangi bir terslik varmı diye kontrol ettikten sonra  tekrar yerine taktım.Takıp çıkartması kolay ortadaki tırnağı karşılıklı içeri bastırın kendini koyveriyor hemen.

6- Keçeyi daha sağlıklı hareket ettirebilmek için bagaj eşiğinide söküyoruz,
 


7- Açıl susam açıl :)


8- Somunları çıkarmak biraz yorucu oldu zira o somunlara uygun küçük anahtar elimde olmadığından  kargaburnu ve pense ile biraz cebelleştik 


 

9- Nihayet farımızı aldık elimize, sol delikteki yansıma sudan kaynaklı yani içi göl. 



10- Buda terminatör misali boş kalan far yuvası,


11- Farları ve boş kalan yuvayı iyice temizledim, farları fön makinesi ile güzelce kuruttum, ve kaporta ile birleşen ve sızıntı yapabilecek tüm kısımları slikonladım yalnız yağmur korkusuna hızlı çalışınca slikonu contanın yanlış tarafına sıkmışım fotograf sizi yanıltmasın doğru taraf contanın diğer yüzü.



12- Bundan sonrasında farı dikkatlice yerleştiriyoruz ve somunları aynı şekilde geri sıkıp dış yüzeyin kenarlarınada ince bir şekilde silikon çekip fazlalıkları rötuşluyoruz. 







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder